گرم کردن قبل از تمرین


گرم کردن قبل از تمرین برای جلوگیری از مواردی مانند کشش عضلات و ضربه ، برای بهبود مزایای تمرین ضروری است. اگر در حال تمرین هستید یا به ایده های جدید برای یک روش گرم کردن نیاز دارید ، ادامه مطلب را بخوانید!

آن پاها را دراز کنید

لازم است قبل از تمرین ، بدون توجه به فعالیتی که انجام می دهید ، عضلات خود را بکشید. برخی از حرکات کششی شامل حالت کودک ، چرخش ستون فقرات ، کشش ساق پا و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن عالی هستند. کشش به شما اجازه نمی دهد ماهیچه ها را تحت فشار قرار دهید و ماهیچه ها شروع به کار می کنند ، بنابراین شما آماده تمرین خواهید بود.

گرم شدن قلب

اگر دونده هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که قبل از گرم شدن نباید مستقیماً به دویدن بپردازید. این گرم کردن های قلبی نباید کامل باشد ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن در محل ، قبل از پیاده روی کوتاه یا پریدن لانه ، قلب را به وجد می آورد و برای دویدن بعدی آماده می شود. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن کاردیو ، حرکات کشیده شده در بالا را انجام دهید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

تمرینات کششی و قلبی قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه شما انجام می دهید به همان اندازه برای اطمینان از موفقیت تمرین شما مهم است. سعی کنید غذای سنگین را از قبل نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا کوکتل به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیماری کامل کنید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر به جز بعد از تمرین از آب زیاد دور نشوید ، بسیار مفید خواهد بود. با کمال تعجب ، قهوه یک نوشیدنی عالی قبل از رفتن به باشگاه است. این به شما انرژی زیادی می بخشد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک راه عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرینات شما خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید و چه به عنوان تمرین یوگا ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین را تماشا کنید تا چند حالت ساده را ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

اگر با فردی که مدت طولانی کار کرده است تماس بگیرید ، می توانید در مورد مزایای گرم شدن بیشتر بدانید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخص قابل اعتمادی را پیدا کنید که بتواند توصیه کند چه تمریناتی و گرم کردن بدن شما مفید است. پیوستن به سالن بدنسازی یا جستجوی شریک آموزشی به شما کمک می کند سبک خود را بیاموزید و در سفر آموزشی خود پاسخگو خواهید بود.

اگر بدنبال سالن بدنسازی برای حفظ تناسب اندام یا رسیدن به اهداف خود هستید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید و دریابید که آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید