4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان

4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان

ورزش و تناسب اندام هدف بسیاری از ماست. اگر به تازگی سفر تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، باید چند نکته را رعایت کنید: 1. با یک تمرین ساده شروع کنید اگر شروع به ورزش کرده اید ، ممکن است نخواهید ورزش با شدت بالا را شروع کنید. شما باید کار … ادامه

ارتفاع دوچرخه شما چقدر است؟ موانع اجتماعات دوچرخه سواری

انتقال به یک شهر جدید در بحبوحه همه گیری COVID-19 می تواند یک انتقال دشوار باشد. بدون گزینه های معمولی برای رفتن به رستوران ، کنسرت یا رویدادهای ورزشی ، خانه جدید ما با چندین چالش آشنا می شود. وقتی شوهرم و من در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، هر دو به … ادامه

با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.

با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.

باورتان می شود امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی فصل بهار و نزدیک شدن تابستان ، زمان آن فرا رسیده است که آنچه را که شخصاً به شما زندگی جدیدی می بخشد ، دوباره ارزیابی کنید. این می تواند یک کلاس ورزشی جدید یا حتی زمان تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین … ادامه

فیزیوتراپی آمریکا هفتاد و پنجمین سالگرد “پیشرفت در حرکت” را جشن می گیرد. – آمادگی جسمانی

واشنگتن دی سی – 2021 آوریل: یکی از قدیمی ترین رشته های درمانی ، فیزیوتراپی ، هفتاد و پنجمین سالگرد حرفه خود را جشن می گیرد. 1946 فیزیوتراپی (درمان اصلاحی سابق) که در میدان جنگ جنگ جهانی دوم ایجاد شده بود توسط جراح عمومی ایالات متحده ، سرگرد نورمن تی کرک و دکتر هوارد روسکاس … ادامه

رژیم ناشتا یا ناشتا چیست و چگونه کار می کند؟

رژیم ناشتا یا ناشتا چیست و چگونه کار می کند؟

سیستم عامل متناوب قبل از شروع روزه داری ، حتماً با مشاور و متخصص تغذیه خود مشورت کنید. غذای روزانه محدود به شش تا هشت ساعت در روز است. به عنوان مثال ، می توانید 8/16 روز را امتحان کنید: هشت ساعت غذا و 16 ساعت ناشتایی. روش دیگر که به روش 2: 5 معروف … ادامه

ems چیست؟ همه چیز در مورد ems از شایعات تا واقعیت

ems چیست؟  همه چیز در مورد ems از شایعات تا واقعیت

معایب EMS از آنجا که کاربر باید در روش EMS فعال باشد ، روش EMS برای افراد مسن ، افرادی که تحرک کمتری دارند یا آسیب های جدی دارند مناسب نیست. این یکی از اولین معایب دستگاه های EMS است که در زیر به آن می پردازیم. EMS منجر به آسیب کلیه می شود مشکل … ادامه

بر موانع حمل و نقل فعال غلبه کنید

حمل و نقل فعال مزایای قابل توجهی برای محیط زیست ، سلامت و اقتصاد دارد. ترویج شیوه های حمل و نقل فعال ، از جمله پیاده روی ، دوچرخه سواری و ویلچر یا ویلچر ، می تواند فعالیت بدنی را افزایش داده ، منافع اقتصادی را برای افراد و جوامع به ارمغان آورد و آلودگی … ادامه

رژیم کبد چرب درمان خانگی کبد چرب

رژیم کبد چرب درمان خانگی کبد چرب

کبد چرب یکی از شایع ترین بیماری های قرن 21 است. شیوه زندگی مشترک و رژیم غذایی ما باعث ایجاد چربی اضافی در کبد می شود. بنابراین ، علاوه بر کبد چرب الکلی ، در بسیاری از نقاط جهان شاهد وجود کبد چرب غیر الکلی هستیم. کبد چرب یک بیماری خاموش و بسیار خطرناک است. … ادامه

رژیم غذایی برای افزایش وزن چگونه می توان با پیروی از رژیم لاغر شد؟

رژیم غذایی برای افزایش وزن چگونه می توان با پیروی از رژیم لاغر شد؟

ورزش فقط کاهش وزن نیست. برخی از افراد ممکن است از ترس چاقی دچار اضافه وزن شوند. با این حال ، چاقی و کاهش وزن بیش از حد می تواند برای سلامتی ما خطرناک باشد. اگر این را به درستی درک کرده اید ، واقعاً سعی می کنید به طور متعادل وزن خود را افزایش … ادامه

مثال رژیم کتوژنیک تفاوت رژیم کتوژنیک با رژیم کم کالری چیست؟ فواید این رژیم برای بدن

Ketogenic diet FAQs 1 - رژیم کتوژنیک نمونه

رژیم کتوژنیک یا کتو یک رژیم سریع است و بسیاری از افراد از این رژیم برای کاهش وزن استفاده می کنند. در رژیم کتو ، بدن به جای کربوهیدرات از چربی برای متابولیسم استفاده می کند. این بدان معناست که در این رژیم شما باید چربی مصرف کنید تا چربی بسوزد! رژیم کتوژنیک چیست؟ کتوژنیک … ادامه